berlagak suatu hari nanti dapat pergi . 
                                 
terima lah nasihat dri ssiape pon walaupon dari pelacur . ingat tuh . sahabt sejati adalah apabila kamu melihat wajahnya , kamu teringat akan Allah , apabila kamu melihat cara dia bercakap , melihat gerak gerinya pasti kamu teringat akan mati . MasyaAllah .  bak kate pepatah arab , bersahabatlah dengan penjual minyak wangi kerana kamu akan dapat percikan wangiannya , jika kamu bersahabat rapat dengan tukang besi , maka percikan apinya akan mencarikkan bajumu . Astargfirullahalazim .   sama2 muahasabah diri ! sayang korang geng !
by : nisa doremon ajaib ! 

assalamualaikum .  
sudah 3 bulan 2 hari 4 minit tak hapdate blog . #napokbenornipunye.  aku malas na vevel panjang2 umpama pembaris patah . melalut pulak haku . so ginih citer die , nawaitu aku na msj ngn dyorg . tp separuh hati kato , hang xpayah la msj2 ngn depa .  depa bukan nak balas msj hang . hang sedaq la diri tuh . hang tuh sapa nak dibandingkan org lain . see ? separuh hati tuh pulak cakap , nisa sayangku babyku darlingku , awak hantar la msj kt dyorg . sekeping pon xpa , jnji awk ingt dyorg . jgn smpai dyorg ckp awk lupokan kulit walaupon awk nih dari segi minda agak kuat jugak ye . see ?  so tepuk dade tnye selere rh orkk . selere aku mi sup kasik itu pedas berasap2 . aiyoo ini punya mcam , kalo mi sup kasik itu lada jarum , masyaAllah !  terguling2 aku menahan kegembiraan .  hesh ! karoot mnde lak nih . okay2 . back the story ,  argh lantak lah story ke storu ke . #serious please .  #bajek siyes! puih~!
so , niat di hati nak atr msj , tp x buat jgok sb SEGAN . elleh ! mcm bru knal pulak !   segan haktuih kau !
but true im really segan . haha .  klau dyorg na ckp ape2 ke sal aku , xpelah , x kesah , ite kan skolah lain . soooo mcm tuh lah . tp aku tak pernah trfikir pon na buang dyorg slpas aku and dyorg brkawan . x kesah la lame ke skjp ke yg pnting dyorg la kawan yang baik pernah aku jmpe . but , pade 2013 in class 4ss2 aku dapat kawan yang sekepale hotak ngn aku , die kire baek jugok lahh . yess , not bad , kitorg pon sometime gila n sewel la jgak . aku suke buli die . die pendek dari aku . #fact ! die rse die tuh tinggi , so aku nih kire ngalah la kan konon2nye aku pndek dari die , pndai pulak dye cover dgn jinjit kaki dye tuh knonnye na sme ketinggian ngn aku . btw , x kesah la . hang pendek ke , hang kerdil ke , hang lonjong ke , hang lebar ke , ada ku kesah ? yang penting hang jaga nama aku , hang jangan terekut2 dgn budak degil sat dgn hang2 skali tumpang sekaki tp klau hang nih bukan tumpang sekaki jeh, abih smuo hang tumpang . haha . hang baca nih jgn na marah2 la . ceq tau hang sapa . heshh ! klau hang baca nih , pergi skolah gempaq bumii skala 8.0 .  hang nih suko membebel . #macam aku . mulut hang tuh xley na berenti pot pet pot pet pot . tp hang cute jugak !  itu ceq suka . hang pakai gigi palsu ? ceq kenan dgn gigi hang . kita tukaq gigi neh ?  gigi hang terurus jehh . hang pkai apa ? polident ?  berhasil ke ?  btw , ceq suka gigi hang . terserlah kecantikan gigi hang . cute aiihhh ! --''  mate hang ? mate hang mmg bulat eh ?  skali pndang mcam mata ikan kembong , duo kali pndang , depa2 tepi jalan terpegun tgk ! haishh ! hidong hang ? lau hdong , neh ceq nak habaq  hidung hang kalo nak dibandingkan dgn pnyangkut baju mmg tak padan , cuba hdong hang dibandingkan  dgn hdong aku ? skali pndang , sama jeh , duo kali pndang mcm hdong badut dh kite nih . hang nih pon 1 , lau hang x pegi skolah , hang habaq la kt ceq , xdak la ceq rhonyah sne snih . sian la kt ceq sorg2 . klau aku x pegi skolah , hang pulak yang rhonyah sne snih . tau pon hang ! haha . btw , aku syg smue org . dok milih2 ehhh . okay sayang ?   itu sje tuk mlm nih drpd nisa comey .. kperasan . *muntah hijau . haha .